duminică, 20 martie 2011

Cum a inceput totul...

Frigul de afara, dorinta unui ceai cald si nevoia de relaxare m-au ajutat sa descopar un nou mod de a petrece timpul liber. Cateva modele, materialele de care aveam nevoie, cunostintele si abilitatile pe care le dobandisem cu ceva ani in urma, dar despre care nu stiam daca mai exista, m-au facut sa fiu in tendinte. Se vorbeste atat de mult in ultima vreme despre hand made, imi placea sa admir "operele altora"...de ce nu as incerca si eu? Si...am incercat...a fost minunat, nici nu mi-am dat seama cum a trecut timpul si din mainile mele a iesit ceva firav si dragalas...Mi-a placut ca in ziua urmatoare sa o port, chiar a fost admirata de colege...Prima brosa pe care am crosetat-o m-a facut sa redescopar acest placut mod de relaxare, dintr-o zi friguroasa, in compania unui ceai caldut. Si asa si azi, si maine si nu ma mai pot opri...imi place la nebunie, mai ales cand vad multumirea si aprecierea celor care le poarta.

Mai multe puteti vedea aici: Accesorii crosetate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu