marți, 9 octombrie 2012

Cu o floare se face primăvară!

    De ce sunt atât de multe persoane care vor să-ţi vândă lucruri, dar nici nu te bagă în seamă? De ce mă simt uneori că şi-ar dori să plec mai repede? Cum reuşesc ei să-şi menţină afacerea pe piaţă?
Acestea ar fi întrebările mele după o zi prin oraş la cumpărături, o zi roditoare totuşi că m-a convins să mai postez ceva pe blogul lăsat undeva în urmă.

   Concluzia zilei: Prea mulţi angajaţi dezinteresaţi...Sau ei merg pe ideea  Cu o floare nu se face primăvară? Ţin să vă anunţ că se face, dragii mei!

Dacă îţi trece pragul un potenţial client e bine să nu-l laşi să-ţi scape. Chiar dacă el vine doar să arunce o privire,  tu trebuie să fii acolo să-i oferi ceea ce el are nevoie.
El caută un ac, iar tu îi oferi un tablou? Ce legătură au? Tot ceea ce trebuie să faci este să găseşti legătura, să creezi nevoi, nevoi care se pot satisface cu produsele oferite de tine.
Chiar dacă la început cumpără ceva nesemnificativ poate la prima vedere, este foarte important că din potenţial client ţi-a devenit client.

   La fel de important e ca actul de cumpărare să se producă cu acordul clientului, din dorinţa de cumpărare, nu din obligaţie. Clientul trebuie să ştie că el a facut alegerea şi că e cea mai bună alegere pe care o putea face, cumpărând produsul tău. Dacă va fi aşa, el sigur se va întoarce, şi nu singur ci cu un prieten, prietenul îşi va aduce şi el un prieten şi vei avea ca şi clienţi un grup de prieteni. Nu degeaba se spune în reclama la Vodafone Împreună suntem mai puternici!

   Nevoile clientului sunt legi pentru tine. I le cunoşti şi încerci să i le satisfaci în cel mai scurt timp de la solicitare, dacă vrei într-adevăr să ai o afacere prosperă.

Şi încă un motiv pentru care am avut o zi roditoare, m-am gândit ca de azi să extrag un fel de concluzie a zile, ar fi amuzant cred peste ani să le citesc.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu